Najczęstsze wątpliwości naszych klientów
Pytania i odpowiedzi
Tak. W formularzu zamówienia, w części „Dane płatności” wystarczy podać dane do faktury.
Tak, zapraszamy po osobisty odbiór zamówień do dwóch naszych punktów: w Poznaniu (ul. Śniadeckich 23/2) i Wąsowie (ul. Poznańska 2).
Świeże produkty (szybko psujące się) nie podlegają przepisom o odstąpieniu o umowy w ciągu 14 dni.
Na stronie produktu znajduje się informacja o jego dostępności. Może się zdarzyć, że jakiś produkt nie jest dostępny w ilości jaką chcesz zamówić. Poinformujemy Cię o tym mailowo lub telefonicznie i zdecydujesz czy chcesz kupić mniejszą ilość.
Nie, nie wysyłamy serów, wędlin i miękkich owoców. Te produkty możemy dostarczyć do Ciebie na terenie naszych stref logistycznych lub możesz odebrać je osobiście w naszych punktach.
Potrzebujesz pomocy?
Skontaktuj się z nami
Wąsowska Paczka Rolnicy i Przyjaciele
ul. Poznańska 2, 64-316 Wąsowo
ul. Śniadeckich 23/2, 60-773 Poznań
- 789 221 896
- kontakt@wasowskapaczka.pl